me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday 1 February 2011

thank you huggies ~

kegembiraan berganda ala2 double prosperity mc'd ( yg dah lama saya xmakan..)

semalam acik sue buat saya senyum, hari ni en huggies plak.. ehh en ker? ntah lalala

tapi bendanya di kulim at the moment sbb saya guna alamat rumah abah. leceh guna address sini sbb post box nya comeiii sgt. takut nt diorg tinggal kan je kat atas or luar post box.. ehh macam tu ker? saya pun xtau jadi xmau amik risiko barang hilang..

(berfikir jap....)erk, tapi bukan ker ada satu barang tu saya guna alamat sini? ohhhhhh (sambil bertawakal)

nanti kalau dah ada bendanya depan mata saya akan uplooad gambarnya pulak. insya Allah

saya dapat mainan tu sbb redeem point pampers huggies sofia (campur ehsan pemberian kaklong :p ) dah redeem 3 mainan. ingat nak bagi kat kaklong 1 nanti, harus la kan sebab ada sumbangan hehehehe


harap2 esok ada 1 lagi berita gembira buat saya :)


xoxo

p/s: saya ada azam baru iaitu untuk bercd secara ekslusif ..hehehehe kasihan en huggies, mereka akan kehilangan seorang pengguna aka pembeli hihihihihihihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...