me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday 5 February 2011

sayanglah saya seperti dulu ~

saya xminta dia melutut atau merayu,
cukup sekadar memohon maaf kerana buat saya lama menunggu..

saya xminta dia memuji,
tapi andainya saya berbuat sesuatu untuk dia
cukuplah agar dia memahami,
saya melakukannya sepenuh hati..

kalau ada masanya saya mendiamkan diri
itu bukan bererti saya xmenghormati suami,
tapi saya menahan sedih di hati..

sedih saya bukan untuk dilayan,
marah saya bukan kerana melawan,
tapi saya belajar membuat perubahan,
kerna syurga saya, suami yg tentukan,
biar rasa itu ditelan zaman,
namun untuk menengking atau melawan,
hanya kewarasan yang dapat tentukan..

saya xminta disanjungi,
jauh sekali berangan dilayan bak puteri
tapi jika abang masih sudi,
seperti dulu yang amat menyayangi,
amatlah saya hargai .. .. ..



xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...