me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday 22 February 2011

Day 22 ~ A letter to someone who has hurt me recently ..

assalamualaikum..

buat seseorang yang xtau la kat mana duduknya. saya doakan dia sihat dan selamat.

saya terima segala kata2 yang dilemparkan. saya redha sepenuhnya. saya mohon Allah kuatkan azam saya untuk betulkan segala yang xkena di mata seseorang tu. saya harap dilembutkan hati untuk menerima kata2nya dan anggap sebagai satu teguran ke arah kebaikan.

maafkan lah saya yang xsempurna dan dengan mudah menyangka dia sengaja menyakitkan hati saya. mak selalu pesan selalu lah bersangka baik dengan orang lain walaupun nada suara nya menjelaskan segalanya.

cuma saya minta dia memahami saya bukan sengaja melambatkan sesuatu. tapi cuba tengok dari sudut kemampuan saya nak menguruskan segalanya. kita manusia biasa bukan ada sebarang kebolehan menghalang ketentuanNya

saya terkesan dengan kata2 seseorang dan saya harap dia xperlu melalui sepertimana yang saya rasa. bukan berlagak baik tapi percayalah, kalau dia dapat merasa satu pertiga dari apa yang saya lalui pasti cukup untuk buat dia menangis dan menjauhkan diri. pedih kata2 itu ternyata lebih berganda2 berbanding pedih luka terkena pisau tajam..


wassalam ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...