me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday 30 May 2011

ohhhh apple ipod touch, will you be mine? *wink2

assalamualaikum..

tiba2 mengidamkan sesuatu di malam2 buta hahahahahaaha en gie yang baik hati sudi melayan saya berangan2 nak kan gadget baru :p

sebelum bercerita lebih lanjut meh tengok gambaq ni dulu naaa


si epal yang cumelll.. sangat sedappppp mata memandang :)


berangan tengok boboi boy dengan sofia.. special agent oso pun best gak kan sayang? .. ngeeeeeee


sangat menepati citarasa seorang wanita :p


weee weeee nak kaler hijau tu cumelll.. purple pun nak gak! pink dan merah tu memang stylo lah..
      
kalau bercakap pasal gadget terbaru harus saya akui agak ketinggalan sekarang.. sumber terdekat yang boleh diharapkan tak lain tak bukan, en gie. jadi kalau dia bukak cerita pasal mana2 gadget baru lah saya bersusah payah nak meng'google' hihiiihhihihihihi


nak tau lebih lanjut boleh baca kat sini .. bagi yang berminat tapi budget rendah macam saya, boleh je survey2 kat mudah.my. ada yang baru dan ada yg 2nd hand. harga pelbagai.. ikut keadaan barang
antara yang saya jumpa, yang ni atau yang ni..


jadi kepada sesiapa yang membaca n3 ni, kalau2 anda berminat nak menghadiahkan untuk saya, anda masih sempat menabung sebelum ogos 2011 nanti hehehehehehe so any one?



p/s : berangan mengubah seseorang berusaha mencapai sesuatu yang diidamkan :)
jangan jadi mat jenin sudahhhhh! 



xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...