me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday 8 May 2011

happy mother's day :)

assalamualaikum ..

sempena hari ibu, mama, umi, emak dll jom kita layan lagu ni dulu :) amik mood

minat lagu ni dari zaman sekolah lama dulu .. mama by spice girls

selamat hari emak buat puan jamaliah.. alang sayang mak lebih dari yang mak tahu :) dulu, hari ini dan selamanya insya Allah.

juga buat mama puan khadijah aris.. ann harap kita akan kekal akrab dan menerima satu sama lain sebaiknya

buat kaklong dan kak sha, umi kuasa 2 hihihhiihihihi semoga terus bersemangat mendidik anak2


last but not least, saya berdoa semoga saya dilembutkan hati dan diberi kekuatan memikul amanah sebagai seorang mama kepada anak2 kami..

anak2? opppssss hehehe




mengidam hadiah hari ibu .. bestnya!



saya lah the hot mama itu ... :)




tous .. lama dah berkenan kat hang

hang pun cun jugak!

kalau dapat yang ni janji xminta duit topup 5 bulan hahahahahahaha

p/s : sejujurnya saya xterima satu hadiah pun .. sob sob sobbb.. ucapan pun hanya sms dari kaklong :) tqvm!


p/ss : mungkin ayah xberminat nak wish atau mungkin lupa.. sofia? hmmm dia xtau apa pun.. tunggulah tahun depan, bangun pagi 8hb mei 2012 saya ajar dia sebut, 'mama, selamat hari mama! sofia sayang mama.. big hug!' :D




layankan aje mama yang kemaruk nak penghargaan ..


xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...