me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday 20 May 2011

bila semakin sibuk dan banyak tanggung jawab kita perlu bersiap seringkas mungkin .. tapi tetap sweet :)

assalamualaikum...


semakin hari saya rasa makin semput nak bersiap. mana dengan nak iron shawl, siapkan anak, siapkan baju suami.. last2 saya paling sempoi sampai baju pun x iron! main kibas2 lebih kurang je.. erm ok nih xkedut sangat :p


tergerak hati nak mencuba fesyen bertudung yang dah lama ketinggalan tapi masih menarik dengan macam2 pembaharuan warna, teknik dan corak tudung. yea, dulu saya xberminat tengok orang pakai tudung syria sebab pelik dengan inner yang melekap rapat kat dahi. dalam hati dok ulang cakap iskhh kalau saya yang pakai harus buruk rupa..

sampai la bila dah mula terjebak dengan inner cotton, saya tertarik nak cuba tudung syria. bila dah cuba, puas hati sangat rasanya. sebab inner cotton boleh dibentuk sesuai dengan bentuk muka. jadi xda dah masalah pipi yang teserlah ketembamannya hihhihihhhiihihihihi

cara nak pakai pun mudah sangat. pakai inner.. sesuaikan dengan muka. sarung outer syria. adjust sana sini.. dah siap .. best!



cth tudung syria yang chumell.. sengaja pilih pic ni padahal ada je gambar model2 ayu tapi takut kena bayar pulak sebab guna muka diorang tempek kat sini hihihihihihihi


cantik jer.. simple plus fleksibel ehh yea ke? entah... hahahahaha



inner yang pelbagai warna.. boleh disesuaikan mengikut warna baju. pilihan terbaik buat saya yang cuma ada 1 outer syria hitam.. kesiankan? xpe nanti saya tambah koleksi lagi hehehehehehe

saya yang bertudung syria.. selesa ber outing dengan anak kecik yang suka tarik tudung mamanya.. :p


maka misi saya sekarang ialah menambah koleksi tudung syria hehehehehehe.. dah ada beberapa blog dan page di fb yang dikenalpasti. tunggu nak terjah je :)


p/s: apa gaya anda? mind to share?...



xoxo
   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...