me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday 6 February 2011

Day 6 ~ A Song To Match Your Mood

currently i'm enjoying listening to this song.. :) ~ Just the way you are ~

sambil2 berangan en suami tuju lagu ni kat saya hahahahaha .. sebenarnya lagu ni buat mood saya berbunga2. sebab rasa macam saya lah orang yang istimewa tu sampaikan 'dia' menerima saya seadanya.. dgn cara saya yang kadang2 ting tong :p dgn keadaan saya yang makin lewat mandi pagi hahahahaha

bagus bila dengar lagu ni, saya akan jadi bersemangat nak buat kerja cth nya bila saya xtau nak masak apa.. sambil2 nyanyi, tangan tu laju je masak campak itu ini. kaedahnya, en suami akan tetap sayang saya sebagaimana saya walaupun menu yang dimasak tu hanya sup daging, sayur campur dgn fish ball dan daging goreng kunyit hahahahaha... sabar je la kan, en gie? :)

so kita enjoy!... ehhh jom kita enjoy dengar lagu ni... mungkin mood anda2 diluar sana pun akan berubah :) mintak2 berubah kepada +ve la..





xoxo

day 1 to 30~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...