me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday 2 February 2011

sunyi nya bila ..

salam buat semua yg sudi singgah sini.. terima kasih banyak2 yea :)

mod saya di kala ini ialah 'sunyi kesunyian'... sila fahamkan sendiri yea sayang2 semua hihihihihihi saya agak berbelit2 sembangnya sebab masalah diatas


'sunyinya saya bila en gie tiada disisi

sunyinya saya bila en gie bercuti tapi hanya menidurkan diri

sunyinya saya bila sofia tidur di tengah hari

sebabnya tiada teman untuk saling mengisi

waktu senggang saya sepanjang hari ..'


hehehehe macam pantun berkerat2. apa nak buat lagi ni? nak kemas rumah, semua dah selesai, kain baju dah bersidai, menu tengah hari dah siap.. tido? ohh tidakkkkkk saya xsuka bila bangun tido petang2 mood jadi celaru, badan makin letih. memang xbest!

erm.. saya nak gi jalan2 jap mencari blog2 menarik untuk menambah ilmu keibubapaan chehhhh ayat skema sungguh!...

nanti nak sambung n3 untuk 'Day 2' tunggu yea..


p/s: ke mana destinasi anda cuti panjang kali ni? saya xdpt balik kampung, huhuhuhu

p/s: to en gie, xpe lah saya faham!.. lain kali yea?



xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...