me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday 7 July 2011

menyeru aura positif :)

assalamualaikum...


doa saya pagi ni agar saya kembali tenang dan positif dalam segala ujian dan dugaan esok lusa sampai bila2. xnak n3 moody serabut kepala. nak share yang indah2 aje. supaya yang membaca terjangkit rasa happy dan ceria. baru la orang singgah selalu kan?

apa yang jadi dalam 2 minggu ni saya anggap seperti satu teguran atau peringatan supaya xterlalu mengambil mudah dalam satu2 hal. setiap masalah ada punca dan jalan penyelesaiannya Insya Allah


pasal masalah susu kurang saya batalkan niat untuk gantikan dengan susu formula. saya nak cuba capai azam untuk susukan sofia sampai 2tahun. kalau ada rezeki dia selepas tu, alhamdulillah :) jalan terbaik yang saya nampak sekarang ialah saya yang kena usaha lebih. minum lebih banyak air dan makan buah. selain tu kerapkan pengambilan makanan tapi dlm portion sederhana. sebab saya mudah lapar lepas bf sofia. mudah2an usaha kecil saya memberi pulangan buat sofia.

ada jugak plan nak amik suplemen tapi belum decide yang mana satu. tengah survey lagi. kalau boleh nak yang dalam bentuk pil, senang xpayah nak bancuh2. byk step sgt lagi malas jadinya nanti.



pasal kawan baik tu saya positif je.. kalau ada, alhamdulillah. kalau xda pun alhamdulillah. setiap yang jadi tu ada hikmahnya yea tak?



tenang nya dia ~ buah hati mama dan ayah


p/s : walaupun sebenarnya tetap nak bagitau yang keputusan nya negatif tapi saya masih tersenyum.. belum rezeki kami :)


sofia yang sentiasa disisi mama ketika happy dan moody .. luv u sayang!



 ada kawan di 'alam maya' ni banyak kelebihan. dapat share macam2 petua/ tips selain bertukar cerita. kat sini baru tau ohh macam tu rupanya, kalau buat macam ni jadi macam ni ... haa bagus kan? terima kasih pada yanna , sis aju, sis ain, sis anisalya 




budak comot makan rocky pagi2 hari ~


selalu buat mama senyum ketawa geram dan kadang2 marah ..



cuaca mendung di kuantan pagi ni.. harapnya tak melarat kat saya :) kerja rumah dah selesai awal2. tinggal nak masak2 je. jom jalan2 cari resepi menarik yang simple2 :)




xoxo

2 comments:

Ati Masrif said...

sharing is caring yang...

dok di kuantan rupanya :)

ann aziz said...

tq sis :) yup di kuantan. soon akan ke utara pulak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...