me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday 18 September 2011

yang ni bukan n3 sofia, ... tapi mama yang punya :p

assalamualaikum ...



alhamdulillah, Allah panjangkan umur saya. diberi kesempatan untuk melihat sofia membesar, peluang untuk membalas jasa dan pengorbanan mak dan abah, peluang untuk memberi layanan terbaik buat en suami, kesempatan untuk meminta ampun dan menambah pahala


tak dinafikan ada diantara kita yang gembira menyambut hari kelahiran tapi ada juga yang sedih sebab sambutan hari lahir mengingatkan dia bahawa umurnya semakin pendek dan bila2 masa dia bakal dijemput. 


lain manusia lain penerimaannya. terpulang pada penilaian individu. pada saya, ucapan dari semua yang mengenali amat saya hargai. kerana itu tanda mereka menyedari kewujudan saya selama ini. 


kek dan hadiah hanya simbolik kepada hadiah kenang kenangan pada setiap tahun yang berlalu. bukan ke hadiah tu mengeratkan kasih sayang? kerana bila kita dapat hadiah, secara xlangsung hati gembira berbunga2 cinta maka automatiknya rasa sayang itu ada :)



semua ucapan dari anda tak kira melalui wall di fb atau melalui komen di n3 lepas yang saya baca sambil senyum sengih tapi xsampai ke telinga.. mana ada manusia boleh senyum macam tu kan? doa2 dari anda saya aminkan dengan lapang dada dan penuh pengharapan.


semoga semua yang kita doakan akan menjadi kenyataan insya Allah :D  



kek yang saya pilih sendiri tapi caption nya en suami punya idea.. x surprise lgsg


hadiah? .. dah berminggu birthday berlalu baru saya dapat. tu pun sebab saya yang mintak. x payah peduli dah pasal surprise atau x, memang tu la kenyataan nya. kalau nak surprise, memang xkan dapat apa. hahahahahahahahaha gelak kat diri sendiri cerita pasal hadiah next n3. insya Allah


dapat kek ni lagi 2 jam nak masuk tarikh baru.. sabar je la tiap2 tahun nak kena mintak baru dapat .. 







p/s : doa saya semoga tahun depan akan ada surprise 19hb ogos 2012





xoxo

2 comments:

ajumohit said...

Hepi belated besday raihazi!!! Takpe beli kek pon ingatan si dia utkmu hihi

raihana latif said...

hepi belated besday....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...