me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, 5 September 2011

serbu cik gebu bersalut coklat di rumah terbuka berbayar ..

assalamualaikum ..

syukur alhamdulillah dapat juga jumpa si tembam dan gebu bersalut coklat setelah lama dok teringin hihihihhhihii tujuan asal nak cari baju raya cik ezzah sudahnya ter'lalu' depan rumah si tembam dan gebu. maka haruslah berhenti singgah bertanya khabar. xbaik sombong2 kan hahahahahahaha

kalau yang di kawasan yang sewaktu dengannya ni memang xjumpa cik dunkin mahupun si mr epal yang besar tu. dah ada yg satu ni pun dah ok sgt dari xda lgsg .


dari 12biji yg ada, 9 darinya bermotifkan coklat. dengan fahaman coklat tidak menggemukkan manusia selagi ia dimakan dengan kadar sederhana bersama makan berkhasiat yg lain. tapi kalau dah sorang2 pulun makan sampai 4 biji apa kes? huhuhuhuhuhu


cerita ni berlaku pada ramadhan yg lepas tapi baru hari ni nak dikongsi :) yang penting cik gebu xsempat basi sebab dah selamat di hadam oleh perut yang baik hati weeeeee....





dua budak ni excited jumpa cik gebu ada coco crunch :D sorang duduk atas meja, sorang usha line hihihihihihihi

bukti bergambar : berkongsi kegembiraan di tempat kejadian



sekian laporan untuk hari ni.. tiba2 tekak rasa nak berjumpa cik gebu lagi hehehehehe



xoxo

2 comments:

anisalya said...

nak sikit...
send kat pekan blh?
hehehe...

~ raihazi ~ said...

anisalya : jemput beraya kat kulim. boleh buat makan2 xpayah bayar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...