me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 9 September 2011

tiba2 mengidam :p

assalamualaikum...


 orang lain sibuk shopping sana sini sebelum raya. saya pulak lepas raya baru dapat buat terapi terbaik untuk diri sendiri hihihihihii
tu pun setakat tengok + pandang + jeling + usha2 je dulu. memetik kata en suami *kelas ayat kau hahahahaha, tunggu hujung bulan boleh? maka saya dengan seikhlas hati menjawab 'yea la.. jangan lupa dah la' ehhh boleh pulak yea macam tu padahal kata ikhlas hahahahahahaha


maka dengan bahagia dan muka xbersalah langsung saya puaskan hati sendiri untuk amik, belek dan berangan memiliki nya sebab xda ramai pun orang shopping time tu. orang lain dok sibuk makan belen2 lemang xcukup masak, saya gigih berjalan 3 beranak pusing p*****n tu. xbesar mana pun, sofia bahagia berjalan sana sini xlanggar orang tapi langgar showcase kasut hahahahahahahaha


tunggu yea, nanti saya bawak awak balik okey? *sambil senyum2 penuh kuih raya ehh penuh makna :)




pilihan en suami, saya okeyyy jer :D



p/s : abang, sila baca n3 ni yea supaya xlupa hihihihiiihiihi *sambil doa mintak dipercepatkan :)




xoxo

2 comments:

anisalya said...

shopping handbag!!!
saya dapat handphone tapi beli pun sbb murah. sj nak tukar angin. bukan 3G pun. dan bukan android jugak. tipon cikai je. hehehe...

~ raihazi ~ said...

anisalya : alhamdulillah, bersemangat rasanya bila dapat hadiah kan? ha, dapat blackberry eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...