me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday 26 January 2011

hillary duff

comel kan?.. huuu siap dok bersimpuh lg hihhiihihii rasanya semua kenal kot siapa dia ni.. tu ha tajuk kat atas tu xkan xbaca kan?..

nape n3 ni psl dia..?.. besa la mst ada story mory dsebaliknya kan. klu x, harus la nak buat promo free utk dia kat sini. dah sah2 yg 'mengikut' blog ni pun blh dikira.. mod sedey plak! haih... lari tajuk nih

dulu masa awal2 bercinta dgn en gie (2005) suka sgt kat dia ni.. lagu2 pun best, siap dload vc dia dlm hp en gie (masa tu abg pakai hp canggih kannn? :) )

segala lagu2 HD, saya hafal.. paling best lagu 'yesterday, come clean' dgn 'fly'

vc yg best : come clean .. bg yg angkatan2 terbaru, mgkn dia ni dah suam2 kuku jer. so cari la kat youtube blh tgk vc dia dlm umah yg serba putih n cantik, hujan kat luar.. perghh ingat lg! terer la..

lagu yesterday ala2 noty girl.. dia kacau 1 mamat hensem kat pantai. dia curik tshirt mamat tu then snap pic org pakai tshirt tu. abih segala mcm jenis org pakai tshirt mamat tu.
nak tau sepenuhnya kena carik sendiri yea.. saya pun ingat2 lupa hihihihihihi

'fly' plak more to motivation song.. bagi saya la.. org lain saya tatau
lirik dia best!

suka penampilan dia yg dulu.. comel2 je, innocent dan xseksi2 mcm skang huh!.. biasa la awal2 semua sopan2 pastu bila dah bercampur dgn adult, seksi kemain..

hmm tu jer la short n3 ( ehh short ker? rasa mcm panjang jer ) utk hari ni..

n3 ni dibuat sbb saya teringat kat en gie.. dia balik lambat hari ni.. ada site kat raub, lps tu terus gi diner ofis dia



p/s: hari2 jumpa tp saya ttp rindu :)

p/s: janji nak upload gambar masak2, tapi blm buat kan?.. sbb usb cable xda ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...