me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday 17 January 2011

ada apa dgn blog?

wahh tajuk! macam nak buat lirik lagu ehhhehh

xde la sbnrnya saya nak berterima kasih kpd org yg mewujudkan blog ni

naper? oo banyak sbbnya, tapi saya list kan yang saya ingat ajer eh?..

1~ dapat meluahkan perasaan esp bg org yg malu or serba salah erm paham kan?

2~ btukar2 pengalaman hidup cth bila baca story seseorang yg dpt travel around the world, cerita2 manis mbbesarkan anak, curi idea menu nak masak thari jap lagi hehehehe

3~ lbh mengenali ragam manusia yg pelbagai.. muka nampak diam aka baik jer tapi ari tu dia marah sape ntah dlm n3 dia siap mcarut2.. gulp! terkejut mak! tp yg positif pun banyak lg, cuma sekadar cth je

4~ menginsafi diri.. ingatkan kita la yg sangat2 susah masa tu rupa2nya masih ada org lain yg diuji dgn dugaan yg lbh hebat. cuma ujian Allah ni dtg dr pelbagai sudut. ada yg dkurniakan anak2 bjaya, cantik, hidup pun senang tapi hubungan suami isteri plak mcm xberapa ok. jadi saya sedar saya harus lbh bsyukur dgn apa yg saya ada sekarang.. alhamdulillah

5~ mengisi masa lapang yg xberapa nak lapang esp bila bosan ngadap kerja rumah yg x abih2.. kita rilek dulu chewahhh

6~ sumber pendapatan. ada yg dpt rm hanya dgn berblogging.. dan ada juga yg buat bisnes melalui blog..


tpulang pada masing2 utk mcorakkan blog anda.. mudah2an setiap n3 anda mberi inspirasi kpd org yg mbaca..

~fatin liyana : anda chumell

~hanis zalikha : suka baca blog anda

~ blog2 yg saya folow : n3 anda menarik! banyak cerita yg blh dkongsi..

keep blogging!..



p/s : i love blogging tapi slalu miss nak update blog

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...