me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday 31 January 2011

hati yang berbunga~bunga

mod : gembira + bangga hahahaha..

alkisah nya blog saya dibaca oleh seorang blogger yg sgt femes :) weeeeeeeeee.. sblm tu saya nak bgtau yg saya xkesah pun kalau sesudah habis anda baca n3 ni tiba2 rasa menyesal... 'la, itu je ke? ingatkan best la sangat,'
kenapa saya gembiraaaa? sbb ni 1st time saya rasa terharu + dihargai oleh seorang rakan blogger.. dia sudi singgah dan baca blog yang caca merba ni.. hihihihi

macam mana saya tau? waaah saya kan ada deria ke6 echehhh .. sbb saya baca comment di blog dia dan dia ada mention nama sofia. padahal saya xmention pun nama sofia sebelumnya

saya siap bercerita kat en gie, dia pun kenal si bloger ni sbb saya selalu tunjuk muka empunya diri kat majalah pa&ma.. sambil saya ulang2 ' bee nak cd yg mcm ni la, nt kita beli ehh?'

misteri sungguh yea.. dah sekerat n3 tp xbgtau jugak blogger mana kan? yea la klu bgtau awal2 nt pakat pi page lain.. sapa nak baca n3 berjela ni? :p

ok la ok ok... saya tau pasal dia sudi menjejakkan diri nya disini.. dia la yg suka membahasakan dirinya sebagai acik sue :) nama yg cumell kan sbb jarang org nak ngaku dia sbg makcik2 hehehehehe

since dia da bg kebenaran, nt saya akan share n3 nya di hari2 akan datang yea.. sebab anak dah memanggil2 minta di bf kan


jumpa lagi nanti..



xoxo



p/s: sangat bahagia sampaikan en hubby balik lewat pun masih senyum..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...