me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday 15 January 2011

aku? me?... or saya?

apa ganti nama yg sesuai aka patut dgunakan?

me?

~ mcm poyo sket..kan? ala2 nak speaking jer tp n3 rojak gak.. xsesuai la rasanya dgn jiwa. mcm bkn diri sendiri jer bila bahasakn diri mcm tu.. xbesh! tukar tukar tukar

mama?

~ xsemua n3 ni psl sofia.. kdg2 its all abt myself story.. marah org tu, merajuk dgn org ni. aik, byk -ve je.. ohhhhh ok2, ..abaikan

jd bila bcerita psl myself, rasa mcm xsesuai gak guna 'mama'.. mcm tua pun ada hahaha esp bl dok tulis psl me n hubby...

aku?

~ mcm kasar aka ganas sgt la plak.. xsesuai dgn jiwa lembut ku ini ahakkkssss

slalu bahasakn diri as aku bila tgh marah or bengang sesangat je.. oppss lupa, dgn kwn2 rapat pun yea jgk

anda juga kwn rapat tp erm... xbest la jd 'aku' kat sini.. mcm -ve jer lgpun as mama, kena tunjuk sikap yg +ve kan?

saya?

~ formalnya... oohhh baik aka sopannya saya!

rasa2nya ni yg tbaik kot.. lbh sesuai seiring usia & status hihihihi

nak bt perubahan ni amik masa sket.. yea ke? yea la sbb nak biasakn diri

:) sndr tny sndr jwb :D

xpe, pelan2 kayuh naaa..

ok, nak pi jln2 sat :) mau baca blog kamuuu....



p/s: sofia pulun bf smntr mama pulun tulih n3 nih.. kering tekak mama!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...