me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday 24 December 2011

n3 ni nak minta jasa baik anda semua untuk meninggalkan komen.. tq :)

assalamualaikum..

nakminta  pendapat kawan2 semua, perlu ke ada 'time out' antara suami isteri dan anak2?

kalau ada kelapangan nak minta jasa baik kawan2 tinggalkan komen supaya boleh kita lihat perkara ni dari sudut yang lebih luas.


bukan apa bila dah banyak pendapat baru kita buka mata dan lebih faham baik buruk satu perkara. mungkin pada saya xperlu ada time out tapi bila ada pendapat lain yg menyokong beserta sebab atau alasan secara xlangsung baru kita lebih menerima ada baiknya time out antara suami isteri



p/s : tiba2 tadi sofia cium saya di pipi. waktu tu saya tengah bf kan dia sambil kepala berfikir macam2, xsedar rupa2nya dia perhatikan saya dari tadi. terharu dan sayu.. terima kasih anak mama :)



xoxo

4 comments:

Cik CT said...

assalam,bw here.hmm,ikut yg cikct fhm time out ni biasanya diperlukan kalo kite ada konflik dlm rumahtangga. mungkin ms bersendirian tu boleh fikirkn semula apa yg berlaku. tp mungkin time out juga adlh ms kite nk memanjakan diri pergi spa ke dsb.just my 2cents.

sal ya said...

rasanya tak perlu kot. depends pada diri sendiri jgk. kdg2 bila keluar just berdua dgn husben rs ksg je tak ada anak2. husben pun rs benda yg sm. biasanya bila anak2 dah tidur, ms tu blh spend ms berdua. nak mkn ke apa ke. sy mcm tu la dgn husben. time tu la dok borak2 la bercerita segala benda.

ann aziz said...

cik ct : ermm mungkin jugak yea. setuju dgn pendapat tu. thanks :)

ann aziz said...

anisalya : saya susah hati kalau keluar berdua dgn suami tanpa anak. asyik teringat kat anak, takut kalau dia menangis dan merajuk sbb kena tinggal. seingat saya ada 2 kali kot saya keluar masa anak tdo. tu pun asyik sms adik tanya sofia dah bangun? sofia nangis x? hahahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...