me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday 16 June 2011

'unfriend'? xmemusnahkan hidup sikit pun :)

assalamualaikum..

hari ni kita buat sesi perbincangan aka meluah perasaan sikit, boleh?.. ala sikit je, sekadar menghilangkan rasa sedikit kecewa


saya memang jarang update status di fb. on9 boleh kata tiap2 malam tapi saya hanya suka baca dan komen status kawan2. kalau ada status yang memerlukan sokongan, saya klik 'like'. selain tu saya suka tengok gambar2 yang di post dan di share di fb.


lama membaca satu persatu status, saya singgah di wall en gie. niat hanya untuk berkongsi cerita melaui status dan komen kawan2 yang xsemua saya juga berkawan di fb. erti kata lainnya, saya x add mereka atas sebab2 segan kerana tidak begitu rapat selain xda agenda nak diborakkan.

terpandang satu status hamba Allah ni.. berkaitan drama Nora Elena membuatkan saya tertarik nak membaca selanjutnya. tiba2 saya terfikir, ehh dia kan 'friend' aku jugak.. tapi nape xnampak apa2 update lama dah kat wall aku?'  tapi kat sini ada pulak? erm, ......?


saya selidik lama jugak.. ada la dalam 30min mencuba. saya taip nama hamba Allah ni di ruang search kat wall bahagian atas sekali tu. tapi xda. xkeluar nama atau gambar dia. muka orang lain ada la.. saya xpuas hati, mungkin salah eja nama kot. yea la xmau tuduh melulu so kena siasat habis2 kan?

sah ejaan betul tapi tetap xboleh nak pergi wall dia. akhirnya saya buat satu kesimpulan mungkin dia dah unfriend saya dari list kawan2nya. dan oleh sebab tu lah saya xboleh nak jenguk wall dia. erm.. mungkin dah block terus kot.. ntah la saya kurang arif dalam hal fb ni

saya kenal dia melalui en gie. dia isteri kawan baik en gie. kalau di ingat2 pun bukan la saya yang add dia sebaliknya en gie yang tolong search dan request sebab dia yang kenal dan mungkin pada fikiran dia bagus kalau kami berkawan. saya xsangka pulak dia akan unfriend saya


sebelum ni pun kalau berjumpa di luar, dia xbercakap dengan saya kecuali masa saya datang kerumah dia sebab ada majlis kecil. saya sangka xpe lah mungkin dia bukan jenis yang suka bersembang.


mungkin saya bukan di kalangan standard dia.. xpe lah puan FS, saya xkisah pun. cuma saya kecewa sikit je sebab 'membuang' seseorang yang awak kenal .. tapi saya okey.. diulangi saya okey!



saya tenang je.. masih tersenyum sebab saya masih ada kawan lain :)



tu aje yang nak cerita nya.. erm abis dah.


p/s : kalau yea pun rasa semak kat wall tu, jangan delete atau block manusia2 yang kita kenal.. buat2 xnampak je atau pun scroll cepat2 turun bawah :) kalau yang rajin dok tag hal2 bisnes jual baju, kuih tu lain la ..




xoxo

4 comments:

YaNNa said...

sabar la ann.. kawan2 lain kn ade.. die unfren pun, bukannye kite rugi.. x rugi pe pun...

ann aziz said...

yanna : betul3.. :)

raihana latif said...

sorng pg..ramai je yg dtg kn...dun wory la ann...jom2 tgk2 blog rai..mne taw ade bekanan bju bby...=)

ann aziz said...

raihana : yea betul tu.. dia pergi, raihana ganti hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...