me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, 17 June 2011

outing pantai sepat ~ mei 2011

video



cuma nak share video ni yang akan saya simpan selama mungkin.. dengan tujuan nak tunjuk kat sofia bila dia dah boleh faham apa yang mama nak sampaikan..

mama dan ayah sayang sofia.. sayang sgt2 tp tu xbermakna kalau sofia belum berani mama nak biarkan sampai bila2. selagi mama dan ayah ada disisi, mama dan ayah akan bimbing sofia untuk mengatasi rasa takut tu. .. takut boleh dibuang dengan tunjuk ajar untuk membezakan sama ada ia memudaratkan atau x.


jadi biasakan lah pijak pasir tu, mama dan ayah akan teman sama.. :) pasir je, xda apa yang bahaya pun hihihihihihihi tapi sofia menangis macam kena tinggal sorang2 dalam bilik gelap :)



xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...