me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, 11 February 2012

demi masa depan ..

assalamualaikum ...


beberapa hari yang lepas dapat kad ni. lebih kurang sebulan selepas bukak akaun sspn untuk sofia. 
buka akaun ni guna duit raya yang lepas. campur2 tambah2 jadi lah rm300. alhamdulillah tercapai gak my to do list walaupun dah terlangkah masuk tahun lain hihihihihihi 

kad ni kegunaannya untuk sebarang urusan berkenaan sspn di bank2. ada nama pendeposit iaitu maknya *saya lah tu! .. dan no akaun serta nama penerima manfaat. harap2 usaha kecil mama ni bermanfaat buat sofia di masa depan

insya Allah ...



selesai sudah azam 2011 saya! syabas!.....




sekarang ni dalam usaha nak memenuhkan si pink yang comel ni penuh. gigih la mama kutip duit syiling berterabur dalam handbag dan bagi kat si pink ni. jangan main2 siap ada bodyguard ala2 pak jaga kat bank tu hihihihihihihi 




so anda2 macam mana pulak? mesti awal2 lagi dah bukak akaun sspn ni kan? cuma saya je terlambat sikit sebab asyik clash date nak ke bank. hihihihihi salahkan hari pulak padahal memang sifat azali suka tangguh kerja :p


p/s : ni akaun bank pertama untuk sofia. ingat lepas ni nak buka akaun tabung haji pulak. insya Allah 




xoxo

2 comments:

ajumohit said...

Bagusnya menabung untuk sikecil ni kan raihazi, utk masa depan mereka

anisalya said...

buka tabung haji dulu. sspn hold dulu sbb husben kata ltk pendeposit nama dia. sng nk buat potongan gaji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...