me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday 24 March 2011

trend filem dan drama melayu ..

assalamualaikum ...

lately kerap pulak tengok cerita2 bercorak seram.. tapi xseram sangat rasanya sebab saya yang penakut still boleh tengok sampai habis. kalau betul2 seram, biasanya saya xkan amik tau apa kesudahan cerita tu.

en gie yang rajin sangat beli cd. yang terbaru dia beli cd kak limah yang femes tu. yea, jangan terkejut.. betul la tu, memang pun orang lain dah lupa pun jalan cerita tapi saya baru nak tengok hahahaha gelak kat diri sendiri. kan saya dah bagitau cerita sedih sebelum ni yang saya memang dah lama x pegi panggung wayang.. kesian kat sofia la, kat dalam tu kan bising pulak tu gelap sungguh. sofia memang xboleh duduk kat tempat gelap. tido pun bukak lampu tido sampai ke pagi ..




saya dengan sofia enjoy tengok cerita ni .. siap tiru ayat usop yang extra femes kalah awie hihiihihii 'itu la pentingnya english education'.. ehh apahal tetiba je kan?

kalau dari segi seram 0-5, rasanya bagi 2 je kot sebab x seram pun. tapi kalau dari segi lawak nak bagi double 5 star boleh ker? hihihihi

setakat ni rasanya dah ulang tengok 3 kali kot.. balik dari kulim boring2 ingat nak layan sekali lagi, cari dvd xjumpa2. rupa2nya kawan en gie pinjam.. ehh ada jugak orang yang belum tengok ke? hahahahaaha




ni pulak movie yang x best langsung. nak kata lawak pun xtau part mana. nak komen panjang2 pun xtau ..
tu aje la yea





sekarang ni dok gigih ikut drama ni kat tv3. suka sangat tengok eja berlakon. nampak sangat kewanitaan.. dah sah2 dia wanita hahahahaha xde la maksud saya dia sangat lemah lembut walau dalam keadaan watak yang tengah marah.

tapi malam ni xtau apa sambungannya sebab sofia request nak tengok cd.. asyik2 cd alvin je..
ermmm terpaksa skip tunggu cerita minggu depan je la nampak gayanya


ok la nak teman kan sofia layan alvin and the chipmunks nya


babai n take care!


xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...