me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday 21 March 2011

sedih terlampau ~

assalamualaikum..

pernah x pada satu2 masa anda rasa sangat sedih? sampai teresak2 menangis.. bila ditanya anda sendiri xtau kenapa anda beremosi macam tu

saya pun macam tu..

saya xsuka sunyi2. saya xsuka bila tinggal hanya kami berdua (mama + sofia). keadaan sedih extra beremosi ni jadi bila en gie outstation.. sebab tu la biasanya sblm pergi site luar pahang, en gie mesti hantar saya gi rumah kaklong. sebab nak elakkan saya nangis sepanjang hari sambil sms x berenti. bila ada orang lain saya ok pulak.. walaupun xjumpa en gie 2 3 minggu macam baru2 ni kami berdua balik kampung. rindu tetap ada tapi xsampai tahap nangis2.

kali ni en gie pergi gua musang. oleh sebab semalam baru balik dari kulim, dan en gie kat sana 1 malam je so saya ingat boleh stay berdua kat rumah tanpa hujan air mata. dari awal saya plan nak sibuk2kan diri kononnya xmau fikir sangat aka layan perasaan.

en gie bertolak selepas makan tengah hari di rumah. means baru 4 jam dia pergi *as skrg baru 5.59pm. tapi saya dah merah2 hidung plus sembap mata huhuhuhuhu

awat dasyat sangat? ntah2 ada yang ingat saya ni jenis ngada2.. sebenarnya saya jenis yg xblh sunyi2, kalau x, mula la teringat kat suami atau mak n abah. saya kat sini xda kawan, jiran pun xjumpa2. jadi bayangkan bila satu hari terperap dlm rumah. bila dah xtau  nak buat apa, tu yang rasa sedih ada, sunyi ada, etc.

perasaan bila dilayan, mula la terbawak2 sampai blh nangis kaw2. padahal bila en gie tanya nape sedih saya xtau nak jawab. nak kata rindu memang la tapi xsampai 1 hari dia pergi saya dah bengkak mata..


ada sapa2 tau x nape saya jadi emo sangat2?.. tolongggg


p/s: amik wudhu' solat asar pun meleleh air mata. hati rasa sayu.. mujur saya ingat nak mengadu pada dia.. saya lega sikit sekarang tapi xtau la jap lagi bila sofia dah tido..


saya nak keluar jalan2.. xmau layan perasaan. mungkin tu gangguan syaitan yg nak manusia hanyut dalam sedih sampai lupa ada benda lain yang lebih berfaedah untuk dibuat contohnya solat dan beriadah.. kesian sofia tengok saya sedih2.. saya kena kuat!



xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...