me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday 1 January 2012

selamat datang 2012 ..

bling2 gitu hehehehehe i like!


assalamualaikum ...

nak menaip tajuk hampir2 tersalah tekan 2011 hehehehehehe 365 hari dok menekan angka 11 tup2 nak tukar ke 12 memang amik masa sikit kan? ke saya je ehehehehehehe



n3 tahun baru ni xmo cerita pasal azam baru sebab target di hati nak melangsaikan hutang azam tahun lepas terlebih dulu. bukan semua xmenjadi yea, cuma ada sikit2 je yang xtercapai sepenuhnya. nanti saya akan buat lanjutan n3 berkenan azam tahun lepas dan perkembangannya. ... tunggu eh?




sepanjang 2011 macam2 kenangan ada. yang manis memang seronok nak dikenang bertahun2, yang tak best pun ada jugak. yang sedih sampai seksa jiwa raga sebab bengkak mata menangis kalau boleh xmau ingat dah tapi yang tu jugakla dok terkenang2 huhuhuhuhuhu naya aihh




orang lain pakat buat n3 pasal kenangan sepanjang 2011. panjang list diorang tentang perkara menarik yang berlaku sepanjang tahun lepas yang berakhir semalam. saya belum bersedia nak buat macam tu sebab belum ada kelapangan untuk menyemak n3 lama. hihihihihihi



seperti yang dimaklumkan, saya sekarang kat rumah mak.. bercuti jap * ewahhh macam la kau bersusah payah bekerja selama ni hehehehehe ada alasan penting saya balik kali ni selain nak bermalas2an bangun lewat setiap pagi hahahahaha yang tu saya cerita bila dah confirm yea?




erm oklah, nak melayan anak dara saya yang nak suruh call ayah nya buat kali yang keberapa ntah dalam hari ni je.. padahal ayahnya baru balik tengah hari tadi. sabo je la :)



p/s : terima kasih pada yg sudi singgah walaupun sekejap.. tq!




xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...