me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday 25 May 2010

sofia is standing by her own ^_^

closed up pic : sofia is palying with her toys .. toys tu sume kat atas meja tau hehehehe mama teruja!


:) sofia dah pandai berdiri! dia bangun & belajar bdiri sendiri, tanpa bantuan sesape :p of coz la mama excited kan? tetiba je my dear baby da pegang meja sambil main ngan toys2

buleh nampak clear kan? sofia bdiri tanpa bantuan sesape ..


she's smiling bila mama puji ' sofia become a very good big girl..'
sejuk hati mama tgk senyuman sofia.. trus tlupa keje blambak2 yg blom siap hehehehe


sofia my dear baby .. buah mati mama forever... mmmmmuahhhh




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...