me .. myself .. mine ..

My photo
Langkawi, Malaysia
sharing story of our small family ..

him & her

Daisypath Next Aniversary Ticker

our 1st junior

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday 25 April 2010

newborn present ~

sofia was born 5 days b4 raya .. so ramai yg dtg ziarah me & sofia on that day..

termasuklah pakcik not dan makcik emi sekeluarga.. jarang dpt jumpa sbb pakcik stay kat senawang
last jumpa on my big day 28th december 2008 :)
hadiah utk 'org baru' .. sepasang baju tdo + booties & mittens + topi
sofia da 7 bulan baru muat pakai baju tokcik bagi :)
thank you tokcik! sofia nampak 'big girl' with this pyjamas :p
sofia crawlng sambil sengih2 with her new outft ..
booties + mittens + topi da puas pakai since sofia newborn.. dah lusuh pun. tp baju baru blh pakai.. hehehehe
anyway, thanks alot to pakck & family .....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...